|
|
billen
|
|
Date: 2009/06/14 14:38
|
By: tinus
|
Status: Gebruiker
|
|
|
|
|
| Berichten: 2 |   | |
|
ik had een vraag, mischien kan iemand me helpen. Ik ben 24 kilo afgevallen, weeg nu 62 kilo, bij een lengte van 174 cm. mijn vetpercentage is 22 % en ik ben 42 jaar oud. alles gaat perfect, op een ding na en dat is dat mijn billen zo plat als een pannekoek blijven. Voor de rest kan je al aardig wat spieren zien, ik train 4 tot 5 keer in de week. ik wil graag wat tips en oefeningen doen, en wil dan ook precies weten hoe zwaar en hoe vaak. K an iemand helpen?????
|
|
Het is alleen mogelijk om als lid te posten. |
|
|
|
Antwoord:billen
|
|
Date: 2009/06/15 19:25
|
By: Bjorn
|
Status: Admin
|
|
|
|
|
| Berichten: 149 |  | |
|
Allereerst een compliment voor de vele verloren kilo's!
Wat is precies je doel? Wil je oefeningen en tips voor de bilspieren? Of puur en alleen een rondere vorm van je billen creeƫren?
Kijk eens op de site bij fitness oefeningen voor de beenspieren. Bij veel oefeningen train je ook je bilspieren mee.
Dit is een goede oefening: Machine Glute Dit ook: Dumbbell lunge En dit ook: Step-up
Met deze oefeningen kun je veel bereiken maar verwacht er geen wonderen van. Helaas is de bouw en vorm van je lichaam (en je billen) voor een groot deel erfelijk bepaald.
Succes!
|
|
|
|
|
Antwoord:billen
|
|
Date: 2009/07/08 16:32
|
By: tinus
|
Status: Gebruiker
|
|
|
|
|
| Berichten: 2 |   | |
|
beetje late reactie,(vakantie), ik wil de vorm van mijn billen veranderen, en dan met name de onderkant. ik doe nu twee keer in de week benen en billen, zwaar. squats, in de smihts machine, 4 setjes, vier keer tien met 10 kilo schijven,in en uit stappen, leg press, 60 kilo 4 setjes van 10. en verder weet ik het dus niet zo goed. IK WIL EEN KONT!!!! hahahaha
|
|
|
|