Dumbbell concentration curl

Bij de Dumbbell Concentration Curl heb je een dumbbell en een trainingsbankje nodig. Ga zitten en plaats je voeten op de grond op 20 cm wijder dan schouderbreedte. Pak de dumbbell en houd je bovenarm (ter hoogte van je triceps) tegen de binnenkant van je bovenbeen. In de beginpositie is je arm nagenoeg gestrekt. Vanuit deze positie til je de dumbbell omhoog waarbij je je elleboog zo min mogelijk beweegt. In de eindpositie wijst je handpalm naar je schouder toe. Breng de dumbbell weer beheerst terug naar de beginpositie.

Dumbbell concentration curlDumbbell concentration curl


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Biceps

Machine biceps curl - Cable supine curl - Cable preacher curl - Cable curl - Dumbbell prone incline curl - Dumbbell incline curl - Dumbbell Seated curl - Dumbbell Standing curl - Barbell prone incline curl - Dumbbell preacher curl - Barbell curl - Bekijk alle Fitness oefeningen Biceps