Cable Chest Press

De Cable Chest Press wordt uitgevoerd met kabels op een trainingbank waarbij de leuning staat ingesteld op een hoek van 80 á 90 graden.
Ga op het bankje zitten en pak de twee handvatten van de kabels. Zorg ervoor dat je je handen ongeveer 20 centimeter wijder dan schouderbreedte houdt. Laat de handvatten rustig zakken ter hoogte van je borstspieren. Stoot de handvatten hierna beheerst uit.

Cable Chest PressCable Chest Press

Variaties

  • Houd je handpalmen naar elkaar toe om de nadruk te leggen op de binnenkant van je borstspieren.

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Borstspieren

Barbell Pullover - Machine Chest Press - Cable Standing Chest Press - Machine Cable Chest Press - Machine Fly - Machine Peck Deck Fly - Smal opdrukken - Cable Standing Fly - Cable Seated Fly - Cable Lying Incline Fly - Cable Lying Decline Fly - Cable Lying Fly - Cable Incline Bench Press - Cable Decline Bench Press - Cable Bench Press - Dumbbell Pullover - Dumbbell Incline Flyes - Dumbbell Decline Flyes - Dumbbell Flyes - Dumbbell Incline Bench Press - Dumbbell Decline Bench Press - Dumbbell Bench Press - Barbell Incline Bench Press - Barbell Decline Bench Press - Barbell Bench Press - Opdrukken (push-ups) - Bekijk alle Fitness oefeningen Borstspieren