Cable seated high row

Bij de Cable Seated High Row heb je een kabelstellage nodig, een trainingsbankje en een handvat. Ga zitten, plaats je voeten op de grond of het bankje, pak het handvat, houd je rug recht en je knieën lichtgebogen. In de beginpositie zijn je armen gestrekt en buigt je bovenlichaam iets naar voren. Trek de kabel nu richting je buik. Laat de kabel weer beheerst terugzakken tot je armen gestrekt zijn. Probeer je schouders goed naar achteren te houden bij deze oefening. Op deze manier train je je rug het meest effectief.

*Deze oefening kan, evenals bij de seated rows, met een smalle of wijde greep uitgevoerd worden.
*Je kunt deze oefening onderhands (handpalmen wijzend naar boven) en bovenhands (handpalmen naar beneden) uitvoeren.

Cable seated high rowCable seated high row


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Rugspieren

Rear chin-up - Floor of Ball Cobra - Bosu of Ball Back Extensions - Kettle Bell Deadlift - Kettle Bell Swing - Machine underhand row - Machine underhand lat pulldown - Machine Mid rows - Machine Lat pulldown - Machine Low Back - Machine back extension - Weighted Supine Row - Underhand Chin-up optrekken onderhandse grip - Chin-up optrekken bovenhandse greep - Cable Straight Arm Pulldown - Cable Underhand Pulldown - Cable Close Grip Pulldown - Cable Rear Pulldown - Cable Front Pulldown - Cable Seated Row wide grip - Cable Seated Row close grip - Dumbbell Bent-over row - Barbell Pullover (rug) - Barbell Bent-over row - Back extension(bodylift) - Deadlift - Bekijk alle Fitness oefeningen Rugspieren