Kettle Bell Swing

Deze oefening voor je uit met een kettlebell. De spieren die je traint met deze oefening zijn met name de rugspieren, hamstrings en bilspieren. Voor meer variatie kun je de oefening ook met 1 arm uitvoeren.

Voer de oefening uit zoals je ziet in het volgende filmpje.


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Rugspieren

Rear chin-up - Floor of Ball Cobra - Bosu of Ball Back Extensions - Kettle Bell Deadlift - Machine underhand row - Machine underhand lat pulldown - Machine Mid rows - Machine Lat pulldown - Machine Low Back - Machine back extension - Weighted Supine Row - Underhand Chin-up optrekken onderhandse grip - Chin-up optrekken bovenhandse greep - Cable Straight Arm Pulldown - Cable Underhand Pulldown - Cable Close Grip Pulldown - Cable Rear Pulldown - Cable Front Pulldown - Cable seated high row - Cable Seated Row wide grip - Cable Seated Row close grip - Dumbbell Bent-over row - Barbell Pullover (rug) - Barbell Bent-over row - Back extension(bodylift) - Deadlift - Bekijk alle Fitness oefeningen Rugspieren