Cable Pushdown

Bij de Cable Pushdown heb je een kabelstellage en een rechte stang nodig. Ga staan en plaats je voeten naast elkaar op schouderbreedte. In de beginpositie houd je de stang ter hoogte van je borst vast met je ellebogen in je zij. Vanuit deze positie duw je de stang naar beneden tot je armen geheel gestrekt zijn. Probeer bij deze oefening zo min mogelijk je ellebogen en de rest van je lichaam te bewegen.

Zorg er ook voor dat je je schouders goed naar achteren houd bij deze oefening.

Cable PushdownCable Pushdown


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Triceps

Machine triceps pressdown - Machine triceps extension - Weighted Bench Tricep Dips - Cable Rope Pushdown - Cable Kneeling Triceps extension - Cable lying Triceps extension - Cable Incline Triceps extension - Cable triceps extension - Cable Bent-over Triceps extension - Dumbbell One Arm Triceps extension - Dumbbell Triceps extension - Dumbbell Incline lying triceps extension - Dumbbell lying triceps extension - Dumbbell Kickback - Barbell Triceps extension - Barbell Decline lying triceps extension - Barbell Incline lying triceps extension - Barbell lying triceps extension - Barbell Decline close grip bench press - Barbell Incline close grip bench press - Barbell close grip bench press - Bekijk alle Fitness oefeningen Triceps