Fitness en cardio oefeningen om je doelen als afvallen of spiergroei te behalen!          Gratis verzending vanaf € 15,-         Gratis fitness & voedingsschema's

Bij de Weighted Bench Tricep Dips heb je twee trainingsbankjes nodig. Plaats ze evenwijdig en ongeveer een meter uit elkaar. Met je armen leun je op het ene bankje, op het andere bankje leg je je voeten neer. Plaats je voeten iets uit elkaar op het bankje dat het stuk tussen je enkels en de bal van je voeten ondersteund wordt. De afstand tussen de bankjes zal voor iedereen verschillend zijn, maar gemiddeld ongeveer een meter. Vanuit deze positie moet je je kunnen laten zakken. Dit wordt ook wel ‘dippen’ genoemd. Plaats je handen achter je op schouderbreedte op het bankje. Je benen staan nu evenwijdig en horizontaal aan de vloer. Laat je nu beheerst zakken tot je onderarmen een hoek van 90 graden hebben ten opzichte van je bovenarmen. Strek vervolgens je armen weer. Probeer je ellebogen niet naar buiten toe te wijzen gedurende de oefening.
  • Omdat je bij deze oefening alleen je eigen lichaamsgewicht gebruikt kan het erg makkelijk gaan. Train in dit geval met een trainingsmaatje die je kan assisteren d.m.v. een gewicht tussen je bovenbenen en je buik te leggen.

Weighted Bench Tricep DipsWeighted Bench Tricep Dips

Fitness Oefeningen

Menu

Aanbiedingen