30 Dagen Squat Challenge

De Squat is een populaire fitness oefening waarbij je vrijwel alle spieren in je benen traint. Hierdoor is de oefening veel effectiever dan veel andere been oefeningen, waarbij je slechts 1 spier aanspreekt.

Wil je in korte tijd gespierde benen en strakke billen creëren, begin dan vandaag nog aan onze 30 dagen Squat Challenge! Je bent slechts 5 tot 10 minuten per dag bezig. In tegenstelling tot vele andere challenges, train je bij ons met verschillende oefeningen en heb je meer variatie in sets en herhalingen. Hierdoor is de training nog effectiever en zul je meer resultaat behalen!

In de 30 dagen Squat Challenge zijn verschillende oefeningen verwerkt. Weet je niet precies hoe je ze uit moet voeren? Bekijk ze dan via de links hieronder:

30 dagen squat challenge

Klik links op de afbeelding voor een vergroting

Dumbbell Squat 
Barbell Squat 
Barbell Front Squat 
Jump Squats
Dumbbell single leg split squat 
Barbell single leg split squat 

Onthoud bij iedere oefening dat je knieën bij doorbuigen niet voorbij je tenen mogen komen. Deze fout wordt veel gemaakt en zorgt voor meer blessures. We wensen je veel trainplezier! Bekijk ook onze webshop met o.a. eiwitshakes en (gratis) fitness schema's!


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness schema's

Schema opdrukken - Fitness schema per spiergroep en trainings doel - Fitness schema rugspieren (beginners) - Fitness schema rugspieren (gevorderden) - Fitness schema buiten trainen (gevorderden) - Fitness schema buiten trainen (beginners) - Schema beenspieren (gevorderden) - Schema beenspieren (beginners) - Schema borstspieren (gevorderden) - Schema borstspieren (beginners) - Schema schouderspieren (gevorderden) - Fitness schema's per spiergroep - Schema buikspieren (gevorderden) - Schema buikspieren (beginners) - Schema biceps en triceps (gevorderden) - Schema Biceps en triceps (beginners) - Fitness schema tijd - Fitness schema kracht - Fitness schema thuis trainen - Fitness schema Afslanken - Fitness schema vetverbranding - Fitness schema beginners - Fitness schema spieropbouw - Bekijk alle Fitness schema's