Machine Fly

De Machine Fly wordt uitgevoerd op een Machine fly machine. Ga op het bankje zitten en pak de twee handvatten van de stangen. Breng de stangen beheerst ter hoogte van je borstspieren zonder ze tegen elkaar aan te stoten. Je armen houd je lichtgebogen en je handpalmen wijzen naar elkaar toe tijdens de oefening. Laat je armen nooit verder terugzakken dan borsthoogte.

Machine FlyMachine  Fly


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Borstspieren

Barbell Pullover - Machine Chest Press - Cable Standing Chest Press - Machine Cable Chest Press - Machine Peck Deck Fly - Smal opdrukken - Cable Standing Fly - Cable Seated Fly - Cable Lying Incline Fly - Cable Lying Decline Fly - Cable Lying Fly - Cable Chest Press - Cable Incline Bench Press - Cable Decline Bench Press - Cable Bench Press - Dumbbell Pullover - Dumbbell Incline Flyes - Dumbbell Decline Flyes - Dumbbell Flyes - Dumbbell Incline Bench Press - Dumbbell Decline Bench Press - Dumbbell Bench Press - Barbell Incline Bench Press - Barbell Decline Bench Press - Barbell Bench Press - Opdrukken (push-ups) - Bekijk alle Fitness oefeningen Borstspieren