Dumbbell Reverse Curl

De Dumbbell Reverse Curl is een variant van de Dumbbell Curl. Je hebt bij deze oefening alleen een set dumbbells nodig. Ga staan en plaats je voeten op schouderbreedte. Pak de dumbbells vast, in tegenstelling tot de dumbbell curl heb je bij de reverse dumbbell curl je handpalmen naar de grond toe gericht. De dumbbells heb je in de beginpositie vast met gestrekte of lichtgebogen armen ter hoogte van je bovenbenen. Vanuit deze positie til je de dumbbells omhoog waarbij je je ellebogen in je zij houdt en probeert zo min mogelijk te bewegen. Breng de dumbbells weer beheerst terug naar de beginpositie. Zorg ervoor dat je je schouders goed naar achteren houd tijdens deze oefening.
  • Je kunt bij deze oefening ook afzonderlijk je linker en rechterarm trainen.

Dumbbell Reverse CurlDumbbell Reverse Curl


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Brachioradialis

Cable Reverse Curl - Dumbbell Hamer Curl - Barbell Reverse curl - Bekijk alle Fitness oefeningen Brachioradialis