Crunch side bend

De crunch side bend kun je uitvoeren op een matje of een trainingsbank. Ga liggen, houd je benen op het bankje of op de grond in een hoek van circa 90 graden. Je handen plaats je achter je hoofd. Ga niet trekken, je handen dienen alleen ter ondersteuning van je hoofd en nek. Span vervolgens je buikspieren aan en til alleen je linker of rechterschouderblad een klein stukje van de grond of het bankje. Blijf je buikspieren aanspannen en laat jezelf weer zakken. Zorg voor een gecontroleerde en rustige beweging. Bij deze oefening train je de zijkant van je buikspieren.

Crunch side bendCrunch side bend


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Buikspieren Buikspieroefeningen

Soccer Throw - Standing rotations - Hoover - Machine Terry Torso - Machine abdominal crunch - 45 side bend - Reverse crunch (omgekeerde crunch) - Cable side bend - Dumbbell side bend - Jack-knife Sit-up - Incline leg-hip raise - Vertical Bosu leg-hip raise - Hanging leg-hip raise - Crunch Up - Bosu Crunch side bend - Bosu Crunch - Ball crunch side bend - Ball crunch - Incline crunch side bend - Incline crunch - Cable standing crunch side bend - Cable standing crunch - Cable seated crunch side bend - Cable seated crunch - Cable kneeling crunch side bend - Cable kneeling crunch - Dumbbell push crunch side bend - Dumbbell push crunch - Barbell push crunch - Bicycles - Crunch - Bekijk alle Fitness oefeningen Buikspieren Buikspieroefeningen