Hoover

De Hoover is een zware en populaire buikspieroefening. Deze oefening wordt ook wel Iso Prone Abs genoemd.

Voor beginners en sporters met onderrugklachten kan deze oefening wellicht te zwaar zijn.

Voer de oefening uit zoals je ziet in het volgende filmpje.


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Buikspieren Buikspieroefeningen

Soccer Throw - Standing rotations - Machine Terry Torso - Machine abdominal crunch - 45 side bend - Reverse crunch (omgekeerde crunch) - Cable side bend - Dumbbell side bend - Jack-knife Sit-up - Incline leg-hip raise - Vertical Bosu leg-hip raise - Hanging leg-hip raise - Crunch Up - Bosu Crunch side bend - Bosu Crunch - Ball crunch side bend - Ball crunch - Incline crunch side bend - Incline crunch - Crunch side bend - Cable standing crunch side bend - Cable standing crunch - Cable seated crunch side bend - Cable seated crunch - Cable kneeling crunch side bend - Cable kneeling crunch - Dumbbell push crunch side bend - Dumbbell push crunch - Barbell push crunch - Bicycles - Crunch - Bekijk alle Fitness oefeningen Buikspieren Buikspieroefeningen