Barbell straight back deadlift

Bij de Barbell straight back deadlift heb je alleen een barbell nodig. Ga rechtop staan en houd de barbell voor je lichaam vast met gestrekte armen. Vanuit deze positie buig je met een rechte rug zover voorover dat de barbell bijna de grond aanraakt. Keer de beweging om en breng je bovenlichaam omhoog tot je weer rechtop staat. Zorg voor een gecontroleerde en rustige beweging. Houd je benen ook recht gedurende de gehele oefening.

Barbell straight back deadliftBarbell straight back deadlift


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Hamstrings

Machine seated leg curl - Cable lying leg curl - Cable standing leg curl - Dumbbell straight back deadlift - Dumbbell deadlift - Barbell deadlift - Bekijk alle Fitness oefeningen Hamstrings