Barbell step up

Bij de Barbell step up heb je een stang met gewichten nodig en een kleine verhoging (bankje, step) nodig. Ga voor het bankje staan met je voeten op schouderbreedte van elkaar. Houd je ellebogen naar achteren om zo een richel op de bovenkant van je rug te vormen waarop de stang kan rusten. Stap met je ene been op het bankje, gevolgd door de andere. Stap eerst van het bankje af met het been waarmee je begon, daarna met de andere.

Barbell step up Barbell step up


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Quadriceps (dijbenen)

Single leg balance and reach - Leg overs - Multiplanair Lunge - Jump Squats - Machine squat - Machine glute - Machine seated leg press - Machine leg extension - Machine hip abduction - Machine hip adduction - Cable Hip abduction - Cable Hip adduction - Dumbbell step-up - Dumbbell squat - Dumbbell split squat - Dumbbell single leg split squat - Dumbbell side lunge - Dumbbell rear lunge - Barbell Single leg split squad - Barbell side lunge - Barbell rear lunge - Barbell lunge - Barbell hack squat - Barbell squat - Barbell front squat - Dumbbell lunge - Bekijk alle Fitness oefeningen Quadriceps (dijbenen)