Machine seated leg press

Deze fitness oefening voor je uit op de Seated Leg Press machine. Ga zitten, plaats je handen op de handvatten en je voeten op schouderbreedte op het voetvlak. In de beginpositie maken je benen een hoek van ongeveer 90 graden. Vanuit deze positie duw je jezelf naar achteren tot je benen bijna gestrekt zijn. Met deze oefening train je je quadriceps, bilspieren en hamstrings.

Machine seated leg pressMachine seated leg press


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Quadriceps (dijbenen)

Single leg balance and reach - Leg overs - Multiplanair Lunge - Jump Squats - Machine squat - Machine glute - Machine leg extension - Machine hip abduction - Machine hip adduction - Cable Hip abduction - Cable Hip adduction - Dumbbell step-up - Dumbbell squat - Dumbbell split squat - Dumbbell single leg split squat - Dumbbell side lunge - Dumbbell rear lunge - Barbell step up - Barbell Single leg split squad - Barbell side lunge - Barbell rear lunge - Barbell lunge - Barbell hack squat - Barbell squat - Barbell front squat - Dumbbell lunge - Bekijk alle Fitness oefeningen Quadriceps (dijbenen)