Barbell Pullover (rug)

Bij de Barbell Pullover heb je een Barbell en een trainingsbankje nodig. Ga met het bovenste gedeelte van je rug ‘haaks’ op het bankje liggen. Plaats je voeten op schouderbreedte en zorg ervoor dat je knieën ongeveer een hoek van 90 graden maken. Houd de barbell met licht gebogen ellebogen recht boven je vast op schouderbreedte. Vanuit deze positie laat je de barbell zakken tot net iets onder je hoofd. Zorg ervoor dat je ellebogen steeds lichtgebogen zijn. Hierna breng je de barbell weer rustig terug naar de beginpositie.

Barbell  PulloverBarbell  Pullover


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Rugspieren

Rear chin-up - Floor of Ball Cobra - Bosu of Ball Back Extensions - Kettle Bell Deadlift - Kettle Bell Swing - Machine underhand row - Machine underhand lat pulldown - Machine Mid rows - Machine Lat pulldown - Machine Low Back - Machine back extension - Weighted Supine Row - Underhand Chin-up optrekken onderhandse grip - Chin-up optrekken bovenhandse greep - Cable Straight Arm Pulldown - Cable Underhand Pulldown - Cable Close Grip Pulldown - Cable Rear Pulldown - Cable Front Pulldown - Cable seated high row - Cable Seated Row wide grip - Cable Seated Row close grip - Dumbbell Bent-over row - Barbell Bent-over row - Back extension(bodylift) - Deadlift - Bekijk alle Fitness oefeningen Rugspieren