Cable Straight Arm Pulldown

Bij de Cable Straight Arm Pulldown heb je een kabelstellage en een rechte stang nodig. Pak de stang ongeveer beet op schouderbreedte met je handpalmen wijzend naar de grond. Plaats je ene voet iets voor je andere voet voor meer stabiliteit. Ga iets door je knieën en buig licht voorover waarbij je je rug goed recht houd. Vanuit deze positie breng je de stang met gestrekte (of lichtgebogen) armen naar beneden tot aan je bovenbenen. Laat de stang weer beheerst terugzakken tot boven je hoofd.

Cable Straight Arm PulldownCable Straight Arm Pulldown


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Rugspieren

Rear chin-up - Floor of Ball Cobra - Bosu of Ball Back Extensions - Kettle Bell Deadlift - Kettle Bell Swing - Machine underhand row - Machine underhand lat pulldown - Machine Mid rows - Machine Lat pulldown - Machine Low Back - Machine back extension - Weighted Supine Row - Underhand Chin-up optrekken onderhandse grip - Chin-up optrekken bovenhandse greep - Cable Underhand Pulldown - Cable Close Grip Pulldown - Cable Rear Pulldown - Cable Front Pulldown - Cable seated high row - Cable Seated Row wide grip - Cable Seated Row close grip - Dumbbell Bent-over row - Barbell Pullover (rug) - Barbell Bent-over row - Back extension(bodylift) - Deadlift - Bekijk alle Fitness oefeningen Rugspieren