Deadlift

Voor deze oefening heb je een stang met gewichten nodig. Plaats je voeten op schouderbreedte, ga rechtop staan en zak ietsje door je knieë. Pak de stang beet op iets wijder dan schouderbreedte waarbij je handpalmen naar achteren wijzen. Houd je ellebogen iets gebogen en je rug recht. Vanuit deze positie buig je naar voren tot iets voorbij de knieën. Met deze oefening train je je onderrugspieren. Het is verstandig deze oefening pas uit te voeren als gevorderde sporter. Zorg dat je de oefening altijd beheerst en gecontroleerd uitvoert en niet te veel gewicht op de stang doet.
 
deadlift_eind

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Rugspieren

Rear chin-up - Floor of Ball Cobra - Bosu of Ball Back Extensions - Kettle Bell Deadlift - Kettle Bell Swing - Machine underhand row - Machine underhand lat pulldown - Machine Mid rows - Machine Lat pulldown - Machine Low Back - Machine back extension - Weighted Supine Row - Underhand Chin-up optrekken onderhandse grip - Chin-up optrekken bovenhandse greep - Cable Straight Arm Pulldown - Cable Underhand Pulldown - Cable Close Grip Pulldown - Cable Rear Pulldown - Cable Front Pulldown - Cable seated high row - Cable Seated Row wide grip - Cable Seated Row close grip - Dumbbell Bent-over row - Barbell Pullover (rug) - Barbell Bent-over row - Back extension(bodylift) - Bekijk alle Fitness oefeningen Rugspieren