Machine underhand lat pulldown

Deze fitness oefening voer je uit op de Underhand Lat Pulldown Machine. Ga zitten, plaats je voeten op schouderbreedte op de grond en je borst en bovenbenen tegen het kussen aan. Pak de stangen onderhands beet en houd deze in de beginpositie met lichtgebogen armen vast. Vanuit deze positie trek je de stangen beheerst naar achteren richting je borst. Laat de stangen hierna weer beheerst zakken naar de beginpositie waarbij je je armen lichtgebogen houdt.

Machine underhand lat pulldownMachine underhand lat pulldown


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Rugspieren

Rear chin-up - Floor of Ball Cobra - Bosu of Ball Back Extensions - Kettle Bell Deadlift - Kettle Bell Swing - Machine underhand row - Machine Mid rows - Machine Lat pulldown - Machine Low Back - Machine back extension - Weighted Supine Row - Underhand Chin-up optrekken onderhandse grip - Chin-up optrekken bovenhandse greep - Cable Straight Arm Pulldown - Cable Underhand Pulldown - Cable Close Grip Pulldown - Cable Rear Pulldown - Cable Front Pulldown - Cable seated high row - Cable Seated Row wide grip - Cable Seated Row close grip - Dumbbell Bent-over row - Barbell Pullover (rug) - Barbell Bent-over row - Back extension(bodylift) - Deadlift - Bekijk alle Fitness oefeningen Rugspieren