Cable Seated Rear Lateral Raise

Bij de Cable Seated Rear Lateral Raise heb je een kabelstellage en een trainingsbankje nodig. Ga zitten, buig voorover, plaats je voeten voor je op de grond, pak de kabels beet en houdt ze onder het bankje. Til de kabels tegelijkertijd van je lichaam af omhoog tot schouderhoogte en houdt je ellebogen lichtgebogen. Laat de kabels weer beheerst zakken naar de beginpositie.
Met deze oefening train je voornamelijk de achterkant van je schouderspieren.

Cable Seated Rear Lateral RaiseCable Seated Rear Lateral Raise


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Schouderspieren

Machine Lateral Raise - Machine Cable Shoulder Press - Machine Schoulder Press - Cable external rotation - Cable internal rotation - Cable Rear Lateral Raise - Cable Upright Row - Cable Lateral Raise - Cable shoulder press - Cable front raise - Dumbbell Rear Lateral Raise - Dumbbell Seated Rear Lateral Raise - Dumbbell rear delt row - Dumbbell lying rear delt row - Dumbbell Raise - Dumbbell upright row - Dumbbell Lying lateral Raise - Dumbbell Lateral Raise - Dumbbell Shoulder Press - Dumbbell Front Raise - Arnold Press - Barbell Lying Rear Delt Row - Barbell Standing Rear Delt Row - Barbell Military Press - Barbell Front Raise - Barbell Upright Rows - Barbell Behind Neck Press - Barbell Shoulder Press - Bekijk alle Fitness oefeningen Schouderspieren