Cable Upright Row

Bij de Cable Upright Row heb je een kabelstellage met rechte stang nodig. Pak de stang beet op ongeveer schouderbreedte, je handpalmen wijzend naar je lichaam, plaats je voeten op schouderbreedte en houdt je rug goed recht. Til de stang nu recht omhoog tot ongeveer schouderhoogte. Laat de stang vervolgens beheerst terugzakken.
Met deze oefening train je voornamelijk de voorkant en het midden van je schouderspieren.

Cable Upright RowCable Upright Row


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Schouderspieren

Machine Lateral Raise - Machine Cable Shoulder Press - Machine Schoulder Press - Cable external rotation - Cable internal rotation - Cable Seated Rear Lateral Raise - Cable Rear Lateral Raise - Cable Lateral Raise - Cable shoulder press - Cable front raise - Dumbbell Rear Lateral Raise - Dumbbell Seated Rear Lateral Raise - Dumbbell rear delt row - Dumbbell lying rear delt row - Dumbbell Raise - Dumbbell upright row - Dumbbell Lying lateral Raise - Dumbbell Lateral Raise - Dumbbell Shoulder Press - Dumbbell Front Raise - Arnold Press - Barbell Lying Rear Delt Row - Barbell Standing Rear Delt Row - Barbell Military Press - Barbell Front Raise - Barbell Upright Rows - Barbell Behind Neck Press - Barbell Shoulder Press - Bekijk alle Fitness oefeningen Schouderspieren