Dumbbell Front Raise

Bij de Dumbbell Front Raise heb je 2 dumbbells nodig. Pak de dumbbells beet, houdt ze horizontaal langs je lichaam, plaats je voeten op schouderbreedte en houdt je rug goed recht. Til de gewichten nu één voor één omhoog en houdt je ellebogen lichtgebogen. Til de gewichten niet verder dan schouderhoogte. Laat de gewichten weer beheerst langs je lichaam terug naar de beginpositie zakken.
Met deze oefening train je voornamelijk de voorkant van je schouderspieren.

Dumbbell Front RaiseDumbbell Front Raise

Variaties

  • Je kunt deze oefening ook zittend op een bankje uitvoeren. Zorg ervoor dat je rug goed tegen de leuning aandrukt. Zet de leuning van het bankje tussen de 80 en 90 graden ten opzichte van de vloer.

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Schouderspieren

Machine Lateral Raise - Machine Cable Shoulder Press - Machine Schoulder Press - Cable external rotation - Cable internal rotation - Cable Seated Rear Lateral Raise - Cable Rear Lateral Raise - Cable Upright Row - Cable Lateral Raise - Cable shoulder press - Cable front raise - Dumbbell Rear Lateral Raise - Dumbbell Seated Rear Lateral Raise - Dumbbell rear delt row - Dumbbell lying rear delt row - Dumbbell Raise - Dumbbell upright row - Dumbbell Lying lateral Raise - Dumbbell Lateral Raise - Dumbbell Shoulder Press - Arnold Press - Barbell Lying Rear Delt Row - Barbell Standing Rear Delt Row - Barbell Military Press - Barbell Front Raise - Barbell Upright Rows - Barbell Behind Neck Press - Barbell Shoulder Press - Bekijk alle Fitness oefeningen Schouderspieren