Dumbbell rear delt row

Bij de Dumbbell Rear Delt Row heb je een dumbbell en een trainingsbankje nodig. Je voert de oefening eerst met je ene arm uit, daarna met de andere. 

Plaats je linkerknie en je linkerhand op het bankje. Je rechterbeen plaats je naast je op de grond. Met je rechterarm pak je in dit geval het gewicht vast en voer je de oefening uit.
Om te beginnen buig je iets voor over. Pak de dumbbell van de grond en zorg voor een rechte of iets holle rug. Vanuit deze positie trek je de dumbbell naar de onderkant van je borst en weer beheerst terug (houd je handpalm achteren gericht). Let op een goede uitvoering, zorg ervoor dat de rest van lichaam niet beweegt tijdens de oefening.

Dumbbell rear delt rowDumbbell rear delt row


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Schouderspieren

Machine Lateral Raise - Machine Cable Shoulder Press - Machine Schoulder Press - Cable external rotation - Cable internal rotation - Cable Seated Rear Lateral Raise - Cable Rear Lateral Raise - Cable Upright Row - Cable Lateral Raise - Cable shoulder press - Cable front raise - Dumbbell Rear Lateral Raise - Dumbbell Seated Rear Lateral Raise - Dumbbell lying rear delt row - Dumbbell Raise - Dumbbell upright row - Dumbbell Lying lateral Raise - Dumbbell Lateral Raise - Dumbbell Shoulder Press - Dumbbell Front Raise - Arnold Press - Barbell Lying Rear Delt Row - Barbell Standing Rear Delt Row - Barbell Military Press - Barbell Front Raise - Barbell Upright Rows - Barbell Behind Neck Press - Barbell Shoulder Press - Bekijk alle Fitness oefeningen Schouderspieren