Barbell Triceps extension

Bij de Barbell Triceps extension heb je een barbell nodig. Ga staan of zitten, plaats je voeten op schouderbreedte en houd je rug goed recht. Pak de stang beet op iets minder dan schouderbreedte. De stang heb je in de beginpositie boven je hoofd vast met gestrekte armen en je handpalmen wijzend naar voren. Vanuit deze positie laat je de stang zakken tot achter je hoofd waarbij je je ellebogen zo min mogelijk probeert te bewegen. Breng de stang weer beheerst terug naar de beginpositie.

Barbell Triceps extensionBarbell Triceps extension


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 13

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 23

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 26

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /data/sites/web/acti-vitanl/www/modules/mod_thiscategory/mod_thiscategory.php on line 27

Meer Fitness oefeningen Triceps

Machine triceps pressdown - Machine triceps extension - Weighted Bench Tricep Dips - Cable Rope Pushdown - Cable Pushdown - Cable Kneeling Triceps extension - Cable lying Triceps extension - Cable Incline Triceps extension - Cable triceps extension - Cable Bent-over Triceps extension - Dumbbell One Arm Triceps extension - Dumbbell Triceps extension - Dumbbell Incline lying triceps extension - Dumbbell lying triceps extension - Dumbbell Kickback - Barbell Decline lying triceps extension - Barbell Incline lying triceps extension - Barbell lying triceps extension - Barbell Decline close grip bench press - Barbell Incline close grip bench press - Barbell close grip bench press - Bekijk alle Fitness oefeningen Triceps